torsdag den 5. april 2012

Foto CV

  Hej mit navn er Maia Hauser (Pepita), jeg er fotograf og brænder rigtig meget for alt der har med foto at gøre. Jeg har lavet to fotograf uddannelser, en i Vzla hvor jeg kommer fra og en her i Danmark, i Fatamorgana. 
   Min baggrund som ballet danser, koreograf og producent har givet mig mulighed for at holder styr på mange ting, mens man laver noget der skal have sin egen personlige udtrykt og styrke.  Jeg er 33 år og har en 7 årige dansk datter.

   Hvad I skal vide om mig:

  1. Har vundet tre fotograf konkurrencer:
  Vinder af Fatamorgana's interne Plakat Konkurrence.
  Første pris i fotokonkurrence for kampagnen Stop Had Forbrydelser.
  Vinder i fotokonkurrencen i forbindelse med Dansens Dage.

      2.    Har være med til de her forskellige udstillinger 
     
      Fatarmorganas afslutnings udstilling forår 2011, København.
      Hverdages Ritualer i Nørrebrogade i forbindelse med Foto Festival, København 2011
      Kamerakvinder og fotograf, med kunstner Thierry Geoffroy / Colonel.
      Udstilling af konkurrencen Stop Had Forbrydelser i Råhuset
      Turnerende udstilling som vinderen af fotokonkurrence om Dansens Dage i Danmark 2010.

    3.    Har styr på lyssætning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar